Gambar: Dulu &Terkini Anak Ashraf Muslim & Wan Sakinah, Dayana Bersama



Pengarah dan pelakon terkenal, Ashraf Muslim memiliki sebuah keluarga yang sangat bahagia ditambah pula dengan kelahiran cahaya mata yang tersangat comel.






Serius rasa nak nangis dan sangat terharu melihat kebahagiaan yang dikecapi oleh Ashraf Muslim dan isteri-isterinya. Seringkali kalau bercerita mengenai poligami, selalu keluar cerita tak seronok je. Namun nampak gayanya Ashraf Muslim berjaya menunjukkan poligami dengan adil mampu memberikan kebahagiaan buat semua pihak yang terlibat.


Lihatlah betapa lebarnya senyuman mereka sekeluarga. terharu sangat-sangat melihat Dayana mendukung anak madunya, Wan Sakinah. Pasti Dayana pun turut sama teruja dengan kehadiran si comel ini. Nampak jelas kemesraan dan betapa rapatnya hubungan mereka sekeluarga.

Dayana turut sama akan sibuk membantu menjaga dan menguruskan anak madunya ketika Wan Sakinah berpantang. Untung si anak mendapat 2 orang ibu yang penyayang dan baik hati. Semoga kebahagiaan ini terus menjadi milik mereka. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

Apa pun, mari kita skodeng beberapa gambar terbaru anak Ashraf Muslim yang paparkan di bawah ini buat tatapan anda.







0 Response to "Gambar: Dulu &Terkini Anak Ashraf Muslim & Wan Sakinah, Dayana Bersama"

Post a Comment